ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
1. Ποια βήματα ακολουθώ για να ολοκληρώσω την on-line παραγγελία μου;
- Επιλέγετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και τα προσθέτετε στο "Καλάθι Αγορών" σας
- Ορίζετε την ποσότητα που επιθυμείτε και πατάτε Enter ώστε να υπολογιστεί το συνολικό ποσό της παραγγελίας
- Πατάτε "Παραγγελία" για να οδηγηθείτε στην σελίδα εισαγωγής των στοιχείων της παραγγελίας όπου θα πρέπει εισάγεται τα παρακάτω:
- Τα στοιχεία σας για την έκδοση Απόδειξης Λιανικής Πώλησης
- Τα επιπλέον στοιχεία εφόσον επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου ή παράδοση σε διαφορετική διεύθυνση
- Τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε
- Για ολοκλήρωση της παραγγελίας κλικάρετε "Στο Ταμείο".
- Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
2. Με ποιους τρόπους μπορώ να εξοφλήσω την online παραγγελία μου;
To NSMarket.gr σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε 4 διαφορετικούς τρόπους πληρωμής:
- Με απευθείας πληρωμή με πιστωτική κάρτα (ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας ξεπερνά τα 200 ευρώ, έχετε το δικαίωμα εξόφλησης σε έως και 6 άτοκες δόσεις, εφόσον και η κάρτα σας υποστηρίζει δόσεις)
- Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του NSMarket.gr,
- Με αντικαταβολή κατά την παράδοση
- Με άλλο τρόπο που σας εξυπηρετεί, κατόπιν συνεννοήσεως με το NSMarket.gr.
3. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί κανονικά?
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα ενημερωτικό email στο οποίο θα υπάρχει ένας σύνδεσμος (link) στον οποίο θα μπορείτε να βλέπετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας και την εξέλιξή της.
Σε περίπτωση που προκύψουν καθυστερήσεις στον χρόνο παράδοσης ή κάποιο άλλο πρόβλημα θα ενημερώνεστε αυτόματα με ηλεκτρονικά μηνύματα.
4. Έκανα λάθος στην παραγγελία μου. Πως μπορώ να ενημερώσω το NSMarket.gr;
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε αλλαγή στοιχείων της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατό με τo NSMarket.gr είτε μέσα από την σελίδα επικοινωνίας είτε μέσω του sales@nsmarket.gr επισημαίνοντας τις αλλαγές που επιθυμείτε.
5. Κάποια από τα προϊόντα εμφανίζουν μηδενική τιμή. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Σε κάποια προϊόντα που αποτελούν ομάδα όμοιων προϊόντων, η τιμή τους εμφανίζεται μηδενική. Για την παραγγελία όμως των συγκεκριμένων προϊόντων απαιτείται και η υποχρεωτική επιλογή μιας από τις συνοδευτικές επιλογές (Options) που εμφανίζονται στο κάτω μέρος της σελίδας και διαμορφώνουν την τελική τιμή του προϊόντος. Στις σελίδες των προϊόντων αυτών υπάρχει και σχετική σήμανση.