Frequently Asked Questions (FAQ)

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

1. Ποια βήματα ακολουθώ για να ολοκληρώσω την on-line παραγγελία μου;

2. Με ποιους τρόπους μπορώ να εξοφλήσω την online παραγγελία μου;
To NSMarket.gr σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε 4 διαφορετικούς τρόπους πληρωμής:

3. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η παραγγελία μου έχει αποσταλεί κανονικά?
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα ενημερωτικό email στο οποίο θα υπάρχει ένας σύνδεσμος (link) στον οποίο θα μπορείτε να βλέπετε τα στοιχεία της παραγγελίας σας και την εξέλιξή της.
Σε περίπτωση που προκύψουν καθυστερήσεις στον χρόνο παράδοσης ή κάποιο άλλο πρόβλημα θα ενημερώνεστε αυτόματα με ηλεκτρονικά μηνύματα.

4. Έκανα λάθος στην παραγγελία μου. Πως μπορώ να ενημερώσω το NSMarket.gr;
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε αλλαγή στοιχείων της παραγγελίας σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατό με τo NSMarket.gr είτε μέσα από την σελίδα επικοινωνίας είτε μέσω του sales@nsmarket.gr επισημαίνοντας τις αλλαγές που επιθυμείτε.

5. Κάποια από τα προϊόντα εμφανίζουν μηδενική τιμή. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Σε κάποια προϊόντα που αποτελούν ομάδα όμοιων προϊόντων, η τιμή τους εμφανίζεται μηδενική. Για την παραγγελία όμως των συγκεκριμένων προϊόντων απαιτείται και η υποχρεωτική επιλογή μιας από τις συνοδευτικές επιλογές (Options) που εμφανίζονται στο κάτω μέρος της σελίδας και διαμορφώνουν την τελική τιμή του προϊόντος. Στις σελίδες των προϊόντων αυτών υπάρχει και σχετική σήμανση.